piątek, 7 września 2012

Słonecznik : Bohaterowie




Natalia Migrocka, 34
„Teraz, zostały te wspomnienia i łzy
I trzeba żyć, kurwa, przed nami jeszcze tyle dni”




„Figa” Figowska , 15
„Pomóż mi zamknąć oczy, nie chcę patrzeć więcej na zło”




Krzysiek, 34
„ I nawet kiedy będę sam, nie zmienię się,
To nie mój świat”




Oraz :

Filip Wieczorek, 15
„Chcesz romantyka? Dla ciebie będę chuj wie kim”


Maciek Witkowski, 17
„Kłamałaś, że nie kręci Cię seks w aucie,
Nie przestawajcie, teraz chcę na to patrzeć”


________
Miało być wcześniej, ale Roxanne mi się 'przedłużyła'. 
Bluśka, ile razy trafiła Cię cholera? 

ps. tak, moje panie, samotny Ignaczak 


3 komentarze:

  1. Matko, już kocham. Ignaczak! <3 Boże, Figa? - genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluśka już jest w siódmym niebie! Albo i wyżej! :D "I nawet kiedy będę sam, nie zmienię się, to nie mój świat" - Myslovitz <3

    OdpowiedzUsuń