środa, 30 stycznia 2013

Siiiiiiiiix

Więc tak. Słonecznik mam gdzieś napisany. Jakieś 2-3 rozdziały. Coś tam jest, ale póki co nie mam na niego weny. Jakoś ostatnio jestem totalnie rozchwiana emocjonalnie i mam pomysł na takie coś smutnego, a że nie potrafię, nie mogę (?) napisać nic na zgodę i prześwit, więc może coś tutaj będzie. Tylko teraz pytanie do Was : o kim chcecie to opowiadanie?
A o Słonecznika się nie martwcie, będzie, musi!
Jak coś piszcie tutaj : 45090240.
Trzymać się, Słoneczka!
Wasz Misiek :*


11 komentarzy:

  1. Wszystko co piszesz jest świetne, chociaż do Słonecznika mam juz sentyment.

    zostan-tu
    slepi-w-milosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a propos z kim, to może Zibi? albo Grzesiu? Cichy Pit?

      Usuń
    2. Bartman absolutnie nie! Pit no to odpowiedź poniżej, a Grześ...hm, ewentualnie tutaj mogłabym się zastanowić.

      Usuń
  2. O Picie! O Nowakowskim jest mało opowiadań :( A ty masz fajne pomysły i coś wymyslisz :D
    Miska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Piotrku już będę jedno pisać, o ile nie zginie śmiercią naturalną.
      Zgoda-na-siebie.blogspot.com :)

      Usuń
  3. Hmm.. Ja bym prosiła coś o Żygadło :) może się uda?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym wolała coś totalnie innego, nie Nowakowski, nie Bartman... sama pomysłu wielkiego nie mam, ale jak na coś wpadnę to napiszę! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ci powiem, takie nazwisko jak Jarosz. Mwahahahha!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja chcę Winiarskiego, oo!

    OdpowiedzUsuń