wtorek, 14 maja 2013

Dziś jest inaczej choć podobno też całkiem fajnie


Tak bardzo chciałabym wrócić, coś napisać, serio. Męczy mnie Słonecznik ale w takim sensie, że chcę go napisać, a on się nie chce. Tak po prostu. Brak czasu. Szkoła mnie wykańcza i to, co się dzieje wokół niej. Jeszcze miesiąc. Jeden zwykły miesiąc i może wrócę. Może nawet na Zgodę lub prześwit. Po prostu muszę mieć czas, muszę usiąść i trochę pomyśleć. Mam nadzieję, że nie zapomniałam, jak się to robi i przepraszam, że nie czytam już Waszych opowiadań, ale totalnie wyrwałam się z tego blogowego świata. Poważka.
Trzymajmy fason i jedziem dalej,
pozdrawiam cieplutko - Misiek.

ps. poleci mi ktoś jakieś piosenki?

Właśnie Ty.


3 komentarze:

  1. jasne, rozumiemy ♥
    co do piosenek, napisałabym happysad, bo jest dobry zawsze i wszędzie, ale pewnie wszystkie znasz, więc to nie ma sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poleciłabym, ale nie wiem co lubisz...

    OdpowiedzUsuń